mandag 12. april 2010

Om meg


Jeg heter Jenny og blogger om yoga, meditasjon, mat og helse.

 
Tildaglig jobber jeg som IT Konsulent, yogalærer og treningsinstruktør.

Mine interesser er yoga, trening, helse, mat og IT.

  
Yoga bakgrunn
Jeg har holdt på med yoga siden 2004. Jeg startet med et kurs på Acem yoga i Oslo. Jeg ble veldig fasinert av den positive virkningen yoga hadde på meg, og bestemte meg for å studere yoga dypere.


Yoga utdannelse
  • 1000 timer - Yoga- og meditasjons- lærerutdannelsen ved Yogalærerskolen i Norge. 3 og 1/2 års fordypning.
  • 76 timer- Energy Yoga

 
Fri yoga
FriYoga ønsker at så mange som mulig skal få kjennskap til og prøve yoga. Sommeren 2010 bestemte vi oss for å tilby ”Fri yoga” i Frogner parken.

 
Følg med på bloggen når disse blir satt opp (avhenger av sommer og fint vær).

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar